Eten draadje!

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
ik eet tegenwoordig lekker veel pizza en pasta. vandaag een pizzapunt zo groot als een a4tje en zo dik als een kinderarm.,...
top lunch :) en het kost ook nog eens geen drol hier.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
ik eet tegenwoordig lekker veel pizza en pasta. vandaag een pizzapunt zo groot als een a4tje en zo dik als een kinderarm.,...
top lunch :) en het kost ook nog eens geen drol hier.
Waar is hier? Woon je in Italië?
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
ja, 3 maanden geleden verhuisd voor werk.
Ben druk op yoek naar de Neo scene hier, die moet er echt zeker zijn dus hopelijk wat mooie titels scoren.

ben er, als we het toch over eten hebben, achter dat je in Italie dus geen buitenlands eten moet bestellen. Hebben ze dus geen idee van hoe je dat klaar moet maken. Gelukkig hebben ze zoveel heerlijke gerechten hier, ik ben iedere dag weer blij als het tijd is om te eten hahaha
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
ja, 3 maanden geleden verhuisd voor werk.
Ben druk op yoek naar de Neo scene hier, die moet er echt zeker zijn dus hopelijk wat mooie titels scoren.

ben er, als we het toch over eten hebben, achter dat je in Italie dus geen buitenlands eten moet bestellen. Hebben ze dus geen idee van hoe je dat klaar moet maken. Gelukkig hebben ze zoveel heerlijke gerechten hier, ik ben iedere dag weer blij als het tijd is om te eten hahaha
Ik ben zelf in Italië geweest een aantal jaar terug, het was echt gaaf! Mooie mensen ook daar en het eten is goddelijk.
Kom je ooit nog terug naar Nederland?
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Ik ben zelf in Italië geweest een aantal jaar terug, het was echt gaaf! Mooie mensen ook daar en het eten is goddelijk.
Kom je ooit nog terug naar Nederland?

het plan is om na 1,5 jaar terug te gaan maar zoals het nu gaat blijf ik, bevalt heel goed
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
de mensen, het klimaat, de natuur hier is fantastisch, zoveel moois te zien. Binnen een paar uur kan ik op de skipiste of op het strand staan. volop genieen dus, alleen dat italiaans krijg ik neit zo snel onder de knie nog :P

de achterlijke bureaucratie en de slechte wegen nemen we maar voor lief, daar Ga je toch niets aan veranderen.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
de mensen, het klimaat, de natuur hier is fantastisch, zoveel moois te zien. Binnen een paar uur kan ik op de skipiste of op het strand staan. volop genieen dus, alleen dat italiaans krijg ik neit zo snel onder de knie nog :P

de achterlijke bureaucratie en de slechte wegen nemen we maar voor lief, daar Ga je toch niets aan veranderen.
Nee, daar verander je inderdaad niks aan. Italiaans leren, dat kan even duren, maar dan kan je wel met de mooie dames praten!
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
N
En hoe is het nu?
Nog steeds honger en ik mis Italië 🤣 die boterhammen tussen de middag hier heb ik afgeleerd, elke dag warm eten tussen de middag als het kan.

Ik probeer ondertussen wat slowcooker recepten uit, met de huidige gasprijzen prima alternatief 😅
 
Top