H64 rev 1 w/ ffwa (sold)

NGT

J. M Club, ,
20 Year Member
Rating - 100%
110   0   0
Joined
Jul 20, 2002
Posts
4,701
(Sold) H64 rev 1 w/ ffwa. $100 picked up in the Santa Rosa area. Get this shit out of my house, lol

20220827_183219.jpg
 
Last edited:

JoeAwesome

I survived Secret Santa, It wasn't Easy.,
Rating - 100%
16   0   0
Joined
Feb 19, 2016
Posts
2,818
Dang! This would be nice to get one step closer to Buriki one, but not local.
 

NGT

J. M Club, ,
20 Year Member
Rating - 100%
110   0   0
Joined
Jul 20, 2002
Posts
4,701
Dang! This would be nice to get one step closer to Buriki one, but not local.
Although you are right, I'm not sure why anyone likes that game. I had it and hated it, lol. Wrecking people with Andy on ffwa was way more fun, imo.
 

awbacon

Athena's Stalker
10 Year Member
Rating - 100%
61   0   0
Joined
Jan 28, 2009
Posts
3,950
Although you are right, I'm not sure why anyone likes that game. I had it and hated it, lol. Wrecking people with Andy on ffwa was way more fun, imo.
thats crazy talk. Buriki One is legit lol
 

NGT

J. M Club, ,
20 Year Member
Rating - 100%
110   0   0
Joined
Jul 20, 2002
Posts
4,701
thats crazy talk. Buriki One is legit lol
I feel like that game gets too much hype just because the controls are different. I even had the correct cp's and everything. Just couldn't get into it.
 
Top